FAQ - Časté otázky a odpovede

Ako si mám selfiekútik rezervovať?

Kontaktujte nás cez e-mail, mobil alebo kontaktný formulár s požiadavkou na dostupnosť termínu, napíšte nám základne údaje o akcii – miesto, dátum a čas a my Vám obratom napíšeme.

 

Na ako dlho si máme selfiekútik rezervovať?

Záleží na počte hostí.

Do 70 – 80 hostí zvyčajne stačí fotenie na dve hodiny.

Do 120 hostí treba rátať s prenájmom na tri hodiny.

Pri akciách s väčším počtom hostí sa fotobúdka prenajíma na 4 a viac hodín, prípadne si môžete prenajať dva selfiekútiky na jednu akciu

 

Čo všetko je potrebné dohodnúť si pred akciou?

Pred vašou akciou si musíte vybrať fotopozadie, druh, dizajn a text rámiku, čas začiatku fotenia a miesto ( dostupnosť miesta na fotenie, napr. schody… )

 

Treba Vám zaplatiť zálohu?

Áno, na záväznú rezerváciu je nutné zaplatiť zálohu vy výške 50 eur.

 

Koľko priestoru potrebujete na fotobúdku?

Na fotobúdku nám stačí priestor 3 x 3m.

 

Viete upraviť rámik tak, aby ladil s našim svadobným oznámením?

Áno, pošlite nám Vaše svadobné oznámenie a my Vám upravíme fotorámik v rovnakom štýle. 



Aká je cena dopravy?

Do 20km od Bratislavy je doprava zadarmo, inak si účtujeme 10eur/100km.

 

Ako prebieha fotenie?

Na akciu prichádzame 1 hodinu pred fotením, pripravíme fotokútik, rekvizity a široký úsmev a zábava môže začať. Pri fotení sa uvidíte na dotykovom displeji a akonáhle je fotka hotová, môžete si zvoliť aj viacnásobné vytlačenie, aby bolo dosť radosti pre všetkých. Každý tak môže mať svoju vlastnú veselú spomienku vo forme fotografie. Na všetko dohliada skúsená obsluha, ktorá sa postará o to, aby boli Vaše fotky dokonalé.

Čo všetko je potrebné zabezpečiť na akciu?

Dostupnú elektrickú zástrčku 230V, stôl na rekvizity a barový stôl, kde sa položí fotokniha.

 

V akom predstihu potrebujete prísť na akciu?

Väčšinou nám stačí na prípravu 30min. Ak sa priestor nachádza na poschodí alebo ďalej od parkoviska, tak je potrebný čas na prípravu približne 45-60 min. 

 

Kedy budem mať prístup k fotkám?

Fotky Vám hneď po skončení fotenia skopírujeme na USB kľuč a do troch dni budú uložené aj v online galérii ku ktorej dostanete heslo a môžete si tak fotky aj stiahnuť. 

 

Na akú akciu je fotobúdka vhodná?

Fotobúdka sa hodí všade tam, kde sa môže rozdávať radosť. Firemné akcie (večierky, teambuldingy, promo akcie, …), svadby a plesy sú pre ňu ako stvorené. Fotokútik s Vami oslávi narodeniny. Radi za Vami ale prídeme aj pri akejkoľvek inej príležitosti. Fantázii sa medze nekladú. 

 

Close Menu