Fotobúdka na prenájom v Bratislave a okolí

fotobudka vianočny večierok

Fotobúdka je vhodný doplnok na každú akciu, event, narodeninovú párty alebo firemný večierok a to nie len v Bratislave a okolí. Je pravda, že najčastejšie prenajímame fotobúdku v Bratislave a okolí, ale nie je to vždy tak. Samozrejmosťou sú fotenia aj na celom Západnom a Strednom Slovensku. 

V prípade, ak máte záujem objednať si fotobúdku na akciu v Bratislave, odporúčame nás kontaktovať čím skôr, pretože kvôli zvýšenému záujmu máme nie vždy voľný termín.

K fotobúdke máte samozrejme zadarmo aj obsluhu, zábavné rekvizity, široký výber fotopozadí, vlastný grafický dizajn fotorámiku a hlavne neobmedzenú tlač fotografií – všetky fotopozadia nájdete tu: https://selfiekutik.sk/fotokutik-fotopozadia/

Prečo je vhodná fotobúdka na každú akciu, svadbu a večierok? Všetci účastníci môžu získať nezabudnuteľný zážitok a uchovať si ho na fotografii. Samozrejmosťou je naša obsluha, ktorá celé fotenie a tlačenie fotografii zastreší. Ako to funguje na bežnej akcii a to nie len v Bratislave ? Na event prídeme približne hodinu pred fotením, aby sme stihli všetko dokonalo pripraviť. Fotobúdku je vhodné umiestniť na miesto, kde bude pre všetkých hostí dobre viditeľná. Následne si záujemcovia o odfotenie vyberú zábavné rekvizity, ktoré vystihujú ich náladu a zábavu. Potom sa veľmi jednoducho postavia medzi fotostenu a fotobúdku. Náš zamestnanec spustí fotenie a od tohto momentu majú účastníci fotenia približne 10 sekúnd, aby zaujali svoju pozíciu na fotenie. Počas tohto času vidia sami seba na monitore ako v zrkadle. Tento čas je určený na to, aby mohli ešte zmeniť svoje pozície pred tým ako sa odfotia. Fotky sa samozrejme vytlačia pre každého záujemcu. Nakoľko máte od nás vždy zadarmo neobmedzenú tlač. Samozrejme často sa stane, že účastníci párty pod vplyvom zábavy, nestihnú za približne 10 sekúnd zaujať svoju pozíciu na fotenie. To samozrejme nevadí, stačí sa odfotiť znova a vytlačiť si tie správne fotky.

Čo sa týka rezervácie fotobúdky, nie len v Bratislave. Tak platí, že do 70 hostí zvyčajne stačí fotenie na dve hodiny, od 71 do 110 hostí treba rátať s prenájmom na tri hodiny. Pri akciách s väčším počtom hostí sa fotobúdka prenajíma na 4 a viac hodín, prípadne si môžete prenajať dve fotobúdky na jednu akciu. Na fotobúdku potrebujeme približne priestor 3×3 metre, ktorý bude slúžiť na fotenie. Tiež je potrebná dostupná klasická elektrická zásuvka (230V) a stôl na rekvizity. Doprava je pre Bratislavu a okolo do 20km úplne zadarmo. Ak máte záujem o fotobúdku v inej časti Slovenska, stačí počítať s dodatočnou cenou za dopravu, len 15€/100km.

V dnešnej online a digitálnej dobe, je samozrejmosť, že okrem všetkých vytlačených fotografii, ešte dostanete USB kľúč so všetkými fotografiami a prístup do online galérie, kde bude mať prístup každý s heslom. USB kľúč Vám dáme hneď po skončení akcie a galéria býva sprístupnená približne do troch dní.

Neváhajte a v prípade záujmu nás kontaktujte. Následne si spolu overíme, či je daný termín ešte voľný. V Bratislave a okolí do 20km, máte dopravu Zadarmo 🙂

Close Menu